Víz- gáz -fűtésszerelés Akciók

1992 óta foglalkozom víz-gáz fűtésszereléssel,gázszerelés,vízszerelés,Nálunk a víz-gázszerelő szakma már tradicionális ,édesapám is ezzel foglalkozott,aki többször is kiemelt szakemberként tartottak számon Európa több országában is Én nála tanultam,és már tanulóként az ország legjobb 20között tartottak számon.Foglalkozom a legkisebb tömítéscserétől a lakóparki kazánházakig mindennel ami a víz-gáz és a fűtésszereléshez tartozik.Dolgoztam külföldön,és elszomorított amikor hazajöttem hogy mennyi mondvacsinált gázszerelő van ebben az országban.Ennek a probléma kiküszöbölésére hoztam létre ezt az oldalt,bármiféle probléma esetén nyugodtan kéredzenek,mindent megteszek a probléma kiküszöbölésére! Tel: 06203894484

Hasznos linkek

Miért előnyös a vízóra?

2009.05.24. 19:44 profigázszerelő


A vízóra előnyeit egyszerű összefoglalni, hiszen senkinek sem mindegy, hogy mennyi vízdíjat kell fizetnie. Ahol nincs vízóra beszerelve, ott a legtöbb esetben, a reális fogyasztás többszörösét is kifizettetik a lakástulajdonosokkal. Abban az esetben, ha vízóra méri a fogyasztást, mindig csak az elhasznált, illetve a vízóra által mért vízfogyasztás után kell csak fizetni. Gondoljunk bele abba, hogy attól hogy egy lakás 30nm nem biztos, hogy kevesebbet főz vagy fürdik, mint egy 50 nm lakás esetén. Ezért kifizetődőbb egy vízóra által mért lakásnak a rezsijét fizetni.

Vízóraszereléssel kapcsolatos problémákkal nyugodtan keressen meg állok a rendelkezésére!

+36 70 556 8048  telefonszámon.

komment

süti beállítások módosítása