Víz- gáz -fűtésszerelés Akciók

1992 óta foglalkozom víz-gáz fűtésszereléssel,gázszerelés,vízszerelés,Nálunk a víz-gázszerelő szakma már tradicionális ,édesapám is ezzel foglalkozott,aki többször is kiemelt szakemberként tartottak számon Európa több országában is Én nála tanultam,és már tanulóként az ország legjobb 20között tartottak számon.Foglalkozom a legkisebb tömítéscserétől a lakóparki kazánházakig mindennel ami a víz-gáz és a fűtésszereléshez tartozik.Dolgoztam külföldön,és elszomorított amikor hazajöttem hogy mennyi mondvacsinált gázszerelő van ebben az országban.Ennek a probléma kiküszöbölésére hoztam létre ezt az oldalt,bármiféle probléma esetén nyugodtan kéredzenek,mindent megteszek a probléma kiküszöbölésére! Tel: 06203894484

Hasznos linkek

Szénmonoxid, szénmonoxid mérgezés

2009.05.30. 20:18 profigázszerelő


A szénmonoxid, színtelen szagtalan mérgező gáz ami a földgáz elégetésekor keletkezik. Ebből az okból is fontos a kémény és a gázkészülék éves karbantartása. Nem tökéletesen működő kéménynél illetve gázkészülékeknél, az égéstermék visszaáramolhat, és mérgezést okozhat. Az új kivitelezésű gázkészülékeknél égéstermék visszaáramlás jelzővel van felszerelve, de ebben az esetben, ha visszaáramlás van a készülék kikapcsol,és nem lehet üzemeltetni,ami nem azt jelenti hogy a gázkészülék hibás,csupán hibát észlel és ez esetben az égéstermék. A szénmonoxid jelenlétére a következőkből gyanakodhatunk: fejfájás, szédülés, hányinger, fáradékonyság.

Ha ilyen problémával találkozik, hívjon bizalommal:+36 70 556 8048 számon.

 

komment

süti beállítások módosítása